top of page
  • Szerző képeSzabó Petronella

5 csodálatos naplemente

Imádom a naplementéket, ezért ha tehetem, nemcsak külföldi útjaim során, de itthon is sokszor megnézem a lemenő Nap útját. Utazásaim alatt nem győzöm fotózni a naplemente megannyi csodálatos pillanatát, a természet alkotta színkavalkádot és hallgatni közben a tenger ütemes hullámzását vagy a madarak halkuló csiripelését.

Eddigi útjaim közül az 5 legszebb naplemente élményem:

5. Langkawi, Malajzia

Naplemente, Langkawi, Malajzia

Egy hajótúrán vettünk részt; Langkawi szigetéről tettünk egy pár órás kört úgy időzítve, hogy visszafelé a naplementét megcsodálhassuk. Még napfényben lehetőségünk volt úszni a tengerben, ahol sajnos megcsípett egy rája és emiatt egész este iszonyatosan lüktetett és fájt az alkarom. Mégis, az ott átélt csodálatos naplemente képét azóta is kedves emlékként őrzöm magamban.

4. Mykonos, Görögország

Naplemente, Mykonos, Görögország

2018-ban a születésnapom alkalmából utaztunk ki két jó barátommal Mykonos szigetére és máig az egyik legkedvesebb emlékem, hogy ilyen csodás tengerparti környezetben ünnepelhettem, hogy egy évvel öregebb lettem. :) A hegy tetején lévő apartmanunk erkélyéről nézhettük, ahogy a Nap lebukik a Földközi-tenger mögé.

3. Omadhoo, Maldív-szigetek

2019 szilveszterét a maldív-szigeteki Omadhoo szigetén tölthettem el imádott édes-anyámmal. Emlékszem, órákon keresztül merengve bámultuk minden egyes nap, ahogy ez a csodálatos égitest fénysugarait elveszítve koronggá változik, majd lebukik az óceán mögé és teret enged a millió apró, fénylő csillagnak az égen.

2. La Digue, Seychelle-szigetek

Legjobb barátnőmmel volt szerencsénk eljutni ebbe a paradicsomi környezetbe 2018 decemberében. Az év utolsó naplementéjét fantasztikus élmény volt innen végigkísérni. Csendben szemléltük, ahogy lassan lebukott a Nap a horizonton és ezzel véget ért az 2018-as esztendő is. A szigeteken tett nyaralásunkról ebben a postban írtam.

1. Krabi, Thaiföld

Naplemente, Krabi, Thaiföld

Ilyen csodát talán csak egyszer lát az ember. Thaiföldön, Krabi partjaitól nem messze hajóztunk s már visszafelé közelítettünk a parthoz, amikor észrevettük, hogy előttünk kettős szivárvány lett az égen, hátunk mögött pedig a lemenő Nap ilyen csodálatosan festette meg bíborszínekkel az eget és a tenger vizét.

Ha Te is láttál hasonlóan lenyűgöző naplementéket utazásaid során, írd meg kommentben!

További élménybeszámolókért és hasznos utazási tippekért, információkért kövesd Facebook és Instagram oldalam! :)